Διεκπεραίωση διαδικασίας αίτησης αποζημίωσης εξόδων κηδείας - ταφής ή αποτέφρωσης και μέσω των Κ.Ε.Π.
(ΦΕΚ 778/Β/27-2-2021)
Απαραίτητα δικαιολογητικά για την υποβολή της αίτησης:
- Ταυτότητα και ΑΦΜ δικαιούχου
- ΙΒΑΝ δικαιούχου
- ΑΜΚΑ και ΑΦΜ θανόντα/ούσας
- Να γνωρίζει ο δικαιούχος την κατηγορία σύνταξης του θανόντα/ούσας.
- Έναρξη αιτήσεων στα ΚΕΠ από 29/03/2021
Επισημάνσεις
- Απαραίτητη προϋπόθεση για την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης είναι η επιχείρηση που έχει αναλάβει την τελετή, να έχει εκδώσει το αντίστοιχο παραστατικό δαπανών με τα στοιχεία του αιτούντος/σας και να το έχει καταχωρήσει ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική υπηρεσία του e-efka.
- Υπάρχει η δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής της αίτησης και μέσω του myKEPlive.
- Το ποσό των εξόδων κηδείας υπολογίζεται αυτόματα μετά την ηλεκτρονική διασταύρωση των στοιχείων της αίτησης και εκδίδεται σε πραγματικό χρόνο (online) η απόφαση πληρωμής των εξόδων κηδείας η οποία παραδίδεται αμελλητί στον αιτούντα.
- Σε περιπτώσεις που δεν γίνεται χρήση του γραφείου τελετών η αίτηση υποβάλλεται στα ΚΕΠ με τον συμβατικό τρόπο διεκπεραίωσης και διαβιβάζεται στο αρμόδιο υποκατάστημα ΕΦΚΑ του τόπου κατοικίας του δικαιούχου.
Επικοινωνία με τα ΚΕΠ Δήμου Σάμης
- ΚΕΠ 0552 ΣΑΜΗΣ: Τηλ.:2674360521, email: d.samis@kep.gov.gr
- ΚΕΠ 0635 ΠΥΛΑΡΕΩΝ: Τηλ.:2674360250, email: d.pylareon@kep.gov.gr
- ΚΕΠ 0120 ΕΡΙΣΟΥ: Τηλ.:2674360302, email: d.erisou@kep.gov.gr
Η Αρμόδια Αντιδήμαρχος
Αμαλία Αλυσανδράτου