Skip to main content

Διεκπεραίωση διαδικασίας αίτησης αποζημίωσης εξόδων κηδείας - ταφής ή αποτέφρωσης και μέσω των Κ.Ε.Π.

(ΦΕΚ 778/Β/27-2-2021)

Απαραίτητα δικαιολογητικά για την υποβολή της αίτησης:

  1. Ταυτότητα και ΑΦΜ δικαιούχου
  2. ΙΒΑΝ δικαιούχου
  3. ΑΜΚΑ και ΑΦΜ θανόντα/ούσας
  4. Να γνωρίζει ο δικαιούχος την κατηγορία σύνταξης του θανόντα/ούσας.
  5. Έναρξη αιτήσεων στα ΚΕΠ από 29/03/2021

Επισημάνσεις

  • Απαραίτητη προϋπόθεση για την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης είναι η επιχείρηση που έχει αναλάβει την τελετή, να έχει εκδώσει το αντίστοιχο παραστατικό δαπανών με τα στοιχεία του αιτούντος/σας και να το έχει καταχωρήσει ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική υπηρεσία του e-efka.
  • Υπάρχει η δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής της αίτησης και μέσω του myKEPlive.
  • Το ποσό των εξόδων κηδείας υπολογίζεται αυτόματα μετά την ηλεκτρονική διασταύρωση των στοιχείων της αίτησης και εκδίδεται σε πραγματικό χρόνο (online) η απόφαση πληρωμής των εξόδων κηδείας η οποία παραδίδεται αμελλητί στον αιτούντα.
  • Σε περιπτώσεις που δεν γίνεται χρήση του γραφείου τελετών η αίτηση υποβάλλεται στα ΚΕΠ με τον συμβατικό τρόπο διεκπεραίωσης και διαβιβάζεται στο αρμόδιο υποκατάστημα ΕΦΚΑ του τόπου κατοικίας του δικαιούχου.

Επικοινωνία με τα ΚΕΠ Δήμου Σάμης

  • ΚΕΠ 0552 ΣΑΜΗΣ: Τηλ.:2674360521, email: d.samis@kep.gov.gr
  • ΚΕΠ 0635 ΠΥΛΑΡΕΩΝ: Τηλ.:2674360250, email: d.pylareon@kep.gov.gr
  • ΚΕΠ 0120 ΕΡΙΣΟΥ: Τηλ.:2674360302, email: d.erisou@kep.gov.gr       

 


Η Αρμόδια Αντιδήμαρχος
Αμαλία Αλυσανδράτου

Tags