Skip to main content

Εισοδηματική ενίσχυση οικογενειών ορεινών και μειονεκτικών περιοχών έτους 2021

Τα ΚΕΠ παραλαμβάνουν αιτήσεις από 01/09/2021 ( ΚΥΑ Δ11/28711/1021/13/7/2020 ) μέχρι και 30/10/2021 για τους δικαιούχους εισοδηματικής ενίσχυσης οικογενειών με χαμηλό συνολικό εισόδημα.

Δικαιούχοι

Είναι οι οικογένειες, συμπεριλαμβανομένων και των μονογονεϊκών

  1. Ελλήνων Υπηκόων
  2. Υπηκόων κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης
  3. Πολιτών των χωρών που ανήκουν στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο ( Νορβηγία, Ισλανδία και Λιχνεστάιν ) 
  4. Ελβετικής Συνομοσπονδίας

εφόσον το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα δεν υπερβαίνει το ποσό των 3000 € (600 € ενίσχυση) ή κυμαίνεται μεταξύ του ποσού των 3001 € και του ποσού των 4.700 € (ενίσχυση 300€).

Απαραίτητα στοιχεία αίτησης

Ο αιτών δηλώνει υποχρεωτικά:

  1. Στοιχεία ενεργού λογαριασμού IBAN πιστωτικού ιδρύματος που λειτουργεί στην Ελλάδα ή ΕΛ.ΤΑ., δικαιούχος ή συνδικαιούχος του οποίου είναι ο ίδιος.
  2. Έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email).
  3. Τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου.
  4. ΑΜΚΑ ΚΑΙ ΑΦΜ αιτούντος και μελών οικογένειας.

Κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης δεν απαιτείται η υποβολή δικαιολογητικών από τον αιτούντα καθώς τα απαραίτητα στοιχεία ( όπως εισοδήματα, εκκαθαριστικά σημειώματα φορολογικών δηλώσεων, οικογενειακή κατάσταση, ανήλικα εξαρτώμενα τέκνα, διευθύνσεις μόνιμης κατοικίας, ενδείξεις φιλοξενίας κ.λ.π , αντλούνται και διασταυρώνονται μέσω διαλειτουργικότητας από τις βάσεις δεδομένων των αρμόδιων φορέων ( ΑΑΔΕ,ΗΔΙΚΑ κ.λ.π.). Σε περίπτωση που οι απαραίτητες διασταυρώσεις δεν είναι εφικτές ή δεν οδηγούν σε ασφαλή συμπεράσματα ως προς την πλήρωση των προϋποθέσεων για την χορήγηση της ενίσχυσης, ο αιτών ενημερώνεται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής για υποβολή πρόσθετων δικαιολογητικών.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την χορήγηση της ενίσχυσης είναι οι αιτούντες να κατοικούν τουλάχιστον δύο ( 2 ) έτη σε ορεινή και μειονεκτική περιοχή πριν την υποβολή της αίτησης, κάτι που προκύπτει από τις φορολογικές δηλώσεις τους.

Ως ετήσιο οικογενειακό εισόδημα νοείται το ετήσιο φορολογητέο πραγματικό ή τεκμαρτό, καθώς και το απαλλασσόμενο ή φορολογούμενο με ειδικό τρόπο, εισόδημα όλων των μελών της οικογένειας του αιτούντος. Στο ετήσιο οικογενειακό εισόδημα δεν προσμετρούνται το Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα, το επίδομα παιδιού, το επίδομα εκπαίδευσης ή επαγγελματικής κατάρτισης ανέργων καθώς και τα χρηματικά ποσά που καταβάλλονται ως προνοιακές παροχές σε άτομα με αναπηρία.

Οι αιτήσεις δύνανται να υποβάλλονται εναλλακτικά και:

  1. μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας που βρίσκεται στην δικτυακή σύνδεση της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης ( gov.gr ): https://www.gov.gr/ipiresies/ugeia-kai-pronoia/epidomata/eisodematike-eniskhuse-oreinon-e-kaimeionektikon-periokhon
  2. με την χρήση κωδικών taxinet
  3. μέσω του site του ΟΠΕΚΑ στο www.opeka.gr, στο πεδίο Οικογένειες.

Επισημάνσεις

  • Όλες οι Δημοτικές Ενότητες και Κοινότητες του Δήμου Σάμης είναι χαρακτηρισμένες ως ορεινές και μειονεκτικές.
  • Τα μεμονωμένα άτομα δεν αποτελούν οικογένεια, απαιτούνται 2 μέλη και άνω.
  • Οι πολίτες των οποίων η αίτηση του 2020 απορρίφθηκε, πρέπει να υποβάλλουν ξανά για το 2021.

Επικοινωνία με τα ΚΕΠ Δήμου Σάμης

  • ΚΕΠ 0552 ΣΑΜΗΣ
    • Τηλ.: 2674360521,
    • email:d.samis@kep.gov.gr
  • ΚΕΠ 0635 ΠΥΛΑΡΕΩΝ
    • Τηλ.: 2674360250,
    • email:d.pylareon@kep.gov.gr
  • ΚΕΠ 0120 ΕΡΙΣΟΥ
    • Τηλ.: 2674360302,
    • email:d.erisou@kep.gov.gr

Η Αρμόδια Αντιδήμαρχος
Αμαλία Αλυσανδράτου